joi, 14 februarie 2013

Solomobiles.ro + Cum NU se fac bani pe net

Iată o conversatie pe care am avut-o cu minunatii oameni care au în grijă potenţialii clienti, care foloseste pe yahoo messenger ID-ul solomobiles

----
eu: buna ziua
solomobiles: buna ziua
eu: va contactez in legatura cu oferta de pe site web, mai exact http://www.nu-citez-aici-adresa.ro/huawei-u8836d-ascend-g500-pro/
solomobiles: huawei g500 nu se mai gaseste
solomobiles: pe piata
solomobiles: si nu mai aducem
eu: am trimis si un comentariu, dar care inca nu a primit raspuns
eu: si atunci de ce scrie pe site "Stoc: limitat" in loc de "Indisponibil" ?
eu: ?
BUZZ!!!
----
solomobiles: daca doriti un site perfect, atunci cautati-l pe goagal
solomobiles: acum am vazut si comentariul
eu: bine. mai am un singur lucru sa va spun: aveti o reactie de comerciant obosit. Va doresc succes cat negru sub unghie, pe masura promptitudinii si atitudinii dvs.
solomobiles: raspunsul il regasiti in subsolul pagini
eu: o zi buna! una singura!
solomobiles: *Detaliile sunt preluate de pe site-uri de profil si nu prezinta caracter contractual. Daca gasiti greseli in descriere, va rugam sa ne contactati. Multumim anticipat!  
solomobiles: si dvs niste intrebari de client obosit
solomobiles: ca nu sunteti in stare sa citiiti
solomobiles: ce scrie jos!
solomobiles: *Detaliile sunt preluate de pe site-uri de profil si nu prezinta caracter contractual. Daca gasiti greseli in descriere, va rugam sa ne contactati. Multumim anticipat!  
solomobiles: 'daca gasiti'
solomobiles: descrieri incorecte
eu: pentru asta s-au inventat intrebarile si raspunsurile
eu: dar nu mai conteaza
solomobiles: da, pentru cei ce n-au ce face
eu: pentru cei care vor sa vanda.
eu: bye
solomobiles: lor
----
Minunat, nu ? Initial, nimeni nu a raspuns, timp de ore bune, la o intrebare privind capacitatea acumulatorului, care parea sa aiba două valori posibile. Peste cateva ore deschisesem conversatia prin yahoo messenger, pentru a cere exact lămuririle privind informaţii inexacte. De ce să întrebăm, dacă putem da banii cu ochii închişi?

3 comentarii:

  1. pai atunci nu mai cumpara de pe site-uri obscure. oricum, s-au inmultit e-tzeparii la greu. grija mare pe ce se duce bugetul familiei...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu plata ramburs mai fac shopping și de la neica nimeni, până m-oi arde cu vreo garanție neonorată... Dar ăştia sunt obraznici din faza vânzării, ce pretenții poți avea "după"?

    RăspundețiȘtergere
  3. cumparati de la situri care au afisate datele firmei,adresa,tot ce trebuie legal
    si care dau factura bineinteles

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...